Peace & Love

I dag åker mina killar upp till Borlänge för att gå på Peace &Love- festivalen.
Jag är lite nervös för Luddes skull eftersom vi köpte hans biljett begagnad över internet.
Tänk om det bara är en kopia?
Tänk om någon har blåst oss på 3000 kr?
Då blir jag galen och vansinnig!!! men det finns ändå inget jag kan göra åt det.
Jag kommer inte att känna mig lugn förrän han ringer mig och är inne på området.
Det ser ut att kunna bli bra väder hela veckan och det är ju skönt när man vet att de skall bo i tält.
Hoppas att de får jätteskoj och att de lyssnar på en massa bra band åt sin mamma.
Avundsuk? Jag???.....Nääää!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Emil tar bilen ner idag och ska möta dina grabbar ikväll....hans kompis hoppade av i sista stund så han är själv....tur att det finns kusiner!

2011-06-27 @ 09:24:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Lovisa åker på onsdag....

2011-06-27 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0