Skön Pingst!

När vi kom ut till husvagnen i fredags så fick vi en underbart härlig kväll i solen.
Vi grillade och kände livet i oss.
Passa på eftersom det skulle regna på lördagen.

Vi satt ute länge och invigde myggnätet.

Me tji vad vi bedrog oss.
Solen sken när vi vaknade på lördagsmorgonen.

Vid lunchtid så kom det in ett åskmoln, det regnade  och åskade i fem minuter, sedan sken solen igen.
Jag och Jonny badade två ggr!!!
På kvällen när stranden var tom så tog vi med oss en flaska rosé och gick ner till stranden och njöt.
NJÖT!! Vi satt länge i kvällssolen och ville aldrig att det skulle ta slut.




Nä, oss har det verkligen inte gått någon nöd på den här helgen inte.
Man längtar efter semester nu!
Det blir svårare och svårare att åka hem på söndagen.
Nu har jag bara nio arbetsdagar kvar....
Längtar jag, eller längtar jag?

Kommentarer
Postat av: Anita

Härliga bilder!

2011-06-12 @ 22:27:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0