Sveriges nationaldag

Vi jäser och päser i solen vid husvagnen idag.
Snart skall vi åka hem men jag VILL INTE!!
Det känns som om semestern har börjat så jag vill fortsätta att vara ledig.
Men nu är det inte så långt kvar till fem veckors ledigehet.
I morgon skall jag på heldagsutflykt med matsäck, så det är ju inte så daär väldigt synd om mig egentligen :)
Vi har bränt oss den här helgen.
Solen har gassat oavbrutet nästan sedan i torsdagseftermiddag.
Nu har vi 26ºC i skuggan och i morgon skall det tydligen bli ännu varmare :P
Att det är Sveriges nationaldag bryr jag mig inte så mycket om faktiskt, mer än att vi är lediga.
Så skönt!
Nu väntar ännu ett par timmar i solen på vårt härliga soldäck.
Ha en skön dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0