Tisdag & Onsdag & Torsdag

Om tre dagar börjar min semester.
Det skall bli skönt men samtidigt så får jag panik över att den snart är slut.
Snacka om att leva här och nu va ;)
Jag skall verkligen försöka att vara i nuet hela semestern.
Sommaren är ju inte slut bara för att jag börjar jobba igen.
Både augusti och september kan ju bli jättesköna.
Jag vet inte varför jag har så svårt acceptera att det är som det är, vädret är som det är?
Tisdag, onsdag och torsdag sedan är det i alla fall semester och jag längtar.
Det skall bli skönt att bara vara där ute i vagnen och njuta, läsa, sola, ja allt som hör sommaren till.
Först midsommar.
En sak i taget, en dag i taget.
Fem veckor.
Det skall bli nice!
Varför var sommaren så lång när man var barn och varför blir den bara kortare och kortare ju äldre jag blir?
Tantvarning!!?
Tisdag, onsdag och torsdag och sedan har jag semester i fem veckor, hur skönt kommer inte det att bli då?

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag längtar oxå efter semester!

2011-06-20 @ 21:29:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0