Fett ovärt!

Jag tjänade bara 600 spänn i dag på loppisen.
Men nu vet jag ur det går till och nu vet jag att jag hade för mycket saker med mig.
Jag måste stålsätta mig för prutarna också.
Vissa tycker att man skall betala för att de skall få med sig grejen hem.
Jag måste vara lite tuffare nästa gång, mer förberedd och vara duktigare på att prismärka.
Dessutom så skall jag ta med mig kaffe och mackor nästa gång för man blev hungrig när man stod där.
Det var roligt att stå men inte värt för så lite pengar.
Det var fett ovärt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul att du ändå fick in 600kr...det är ju i alla fall ca 1000:- i "vita pengar"!! :O)

2011-03-13 @ 19:46:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Man lär sig efterhand både att ta prutare och vad som är värt att ta med..ibland får man stuva om och ta bort saker under tiden..man kan aldrig förutsäga köparna det är det som är det luriga..jag har ju stått säkert tjugo gånger under åren men har kommit hem med ett par hundralappar ibland bara..men man får träffa mycket kul folk o tjöta med och så blir man ju av med lite skit iaf ;-)

2011-03-14 @ 08:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0