Förkyld

Jag har en liten envis förkylning som varken vill gå över eller bryta ut helt.
Jag går omkring och känner mig trött och hängig istället.
Men inte tillräckligt trött och hängig för att stana hemma och aldeles för trött och hängig för att orka ge gärnet på jobbet.
Det är jobbigt.
Jag är snuvig och har ont i huvudet och nacken men bara lite grann.
Jag har värk i knät också efter bilkörningen i helgen.
Det är precis fel knä att ha ont i när man kör bil.
Min ischias blev också värre av bilkörningen, när jag närmade mig Uppsala i söndags så hade jag knappt någon känsel i höger skinka, lår och ben, men knät dunkade på.
Ja, det är väl roligt nästan jämt, ibland brukar jag tänka på hur jag kommer att må när jag är 70 år, om jag blir så gammal vill säga.
Ahhh....här kommer Jonny med kaffet.
Han fick brygga kaffe idag eftersom kaffemaskinen är inlämnad på lagning, det luktar motor om den när man kör den och dessutom så låter den värre än någonsin.
Garantin går ut i slutet av april så det är bäst att lämna in den nu medan garantin fortfarande gäller.
Nu måste jag steka några ägg så att jag klarar mig fram till lunch.
Jag hoppas att du får en bra onsdag.
Kram hela dan!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får en bra dag trots din förkylning!

2011-03-30 @ 10:54:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0