Gräsänka

I morgon åker Jonny till Thailand i 12 dagar.
Jag stannar hemma.
Det går bra att han reser men jag brukar ha ganska tråkigt när han är borta.
I helgen skall min ohängde son bo hemma med gäster från Gävle.
Det blir skoj.
På lördag förmiddag skall jag åka till Thuns och köpa mer porslin.
På kvällen blir det middag med ungdomarna och kanske eventuellt ett KROM besök.
Jobba, jobba, jobba hela veckan och nästa helg tar jag bilen till Örebro för att hälsa på Simon och Robin.
Det skall också bli himla skoj.
Nä, inte går det någon nöd på mig inte när gubben åker bort men lite trist är det allt.
Desutom så blir man ju lite orolig nu när man läser om ovädret som är borta i Thailnad.
Han får faan inte råka ut för något elände inte, för då skall han få med mig att göra!
Å därmed basta!!
Vad skall jag gör i morgon då?
En hel fredag aldeles ensam, trist!
Jag är dålig på att vara med mig själv jag.
Jag borde skaffa mig en låtsaskompis.



Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Usch va jobbigt! Vi får väl hitta på nåt! Kom hem till mig på fredag vettja (haha... idag alltså!), så kan vi dricka gott vin och spela spel kanske?

2011-04-01 @ 00:56:15
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan svarar:

Vickis jag kan höra av mig till dig i em. Jag känner att jag håller på att bli sjuk och om det är så, så vill jag inte smitta ner dig igen Kram!

2011-04-01 @ 06:02:01
Postat av: Anita

Jag tycker att det är skönt att vara själv....bara inte för länge! :O)

2011-04-01 @ 09:08:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Om jag inte vore så himla förkyld kunde du hänga med mig..kram

2011-04-01 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0