Längtar efter frukost

När jag var ung så vaknade jag alltid och var hungrig på frukost.
Men så hände något vid 30-års åldern.
Helt plötsligt så ville jag inte ha frukost längre.
Jag mådde illa och kunde inte äta direkt jag vaknade.
Detta har gjort att jag mått ganska dåligt under flera år eftersom jag inte kan äta senare när jag kommer till arbetet, utan fått lov att vänta ända till lunch och då har jag varit vrålhungrig.
För två år sedan så bestämde jag mig igen för att tvinga mig att äta frukost.
Det har inte varit helt lätt men nu så har jag äntligen kommit hit att jag är hungrig när jag vaknar.
En kopp kaffe och sedan en god frukost.
Just nu så äter jag stekt ägg och stekt skinka eftersom jag äter LCHF men annars så älskar jag gröt också på moronen.
På sommaren ålskar jag Youghurt naturelle med lite mussli och ringlad honung på.
Ja, nu skall det verkligen bli gott med frukost!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vill vara uppe nån timma innan jag äter frukost men det finns det ju sällan tid till...så jag tvingar in frukost var morgon!

2011-03-22 @ 08:40:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0