Arga snickar´n

Vad avis man blir när man kollar på alla dessa inredningsprogram och byggprogram som finns.
Jag vill också få så där fint här hemma.
Jag vill också äga ett gammalt torp som duktiga snickare/målare renoverar och inreder åt mig.
Själv sitter man i en lägenhet som inte har sett en renovering på minst tio år, vissa rum 20 å vissa ganska nyligen visserligen.
Jag vill ha så där toppfräsht överallt.
Men vi kostar inte på en hyreslägenhet.
Nä, om man skulle ta sig i kragen och byta boende kanske?
Men då kommer vi till den eviga frågan:
Hus på landet eller lägenhet i stan??
Hus i stan har vi helt enkelt inte råd med å vad ska man med det till?
Jag vet inte hur och var jag vill bo.
Jag vet att jag vill äga mitt boende, i allafall.
Jag vill kunna kosta på mig om jag vill.
Renovera badrummet så som jag vill ha det.
Köpa tapeter och måla hur jag vill.
Nä, man skall sluta och kolla på sånna där program, man blir bara avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja Arga Snickarn får gärna komma hem till mej å styra upp!

2011-05-12 @ 08:52:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0