Göra om

Jag tänkte på vad min vän Anna sa till mig för några månader sedan när det gäller inredning.
"Har man så som man själv vill ha det hemma, så blir det vackert", sa hon.
Jag trivs nämligen inte i vårt "nya" vardagsrum.
Den grå soffan och den grå fåtöljen och tyget bakom soffan, är inte jag.
Jag skall ha rosa och blommor, annars så trivs inte jag.
Så nu skall allt annat bort :)
Jag skall ta upp min gamla Ektorp-soffa från källaren och klä om den.
Jag skall köpa en matchande schäslong till och ta tillbaks Ektorpfåtöljen från Ludde.
Bakom soffan skall jag tapetsera en lite fondvägg och Jonny skall få bygga en fin musikmöbel som jag har designat.
Allt skall bli vitt, rosa och blommor :)
Just nu så ringde jag på en annons, en jättefin lampa skall jag åka och köpa i morgon.
Maggan skall få det så fint, så fint.


Kommentarer
Postat av: Nina

Heja! rosa damen :o)

2011-05-23 @ 23:15:56
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Fin lampa! :O)

2011-05-23 @ 23:39:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0