Mer död än levande

Ja, dessa måndagsmornar håller på att ta knäcken på mig.
05.15 ringer alarmet!!
Det är inte mänskligt att kliva upp så tidigt.
Jag är ändå ganska morgonpigg av mig, men är ändå mer död än levande när klockan ringer.
Jag slutar kl 13 visserligen men då är jag så trött att jag ändå inte orkar njuta.
Två koppar kaffe på det här så kanske man återvänder till de levandes skara.
Jag måste handla idag och hämta ut Luddes leg på polisstationen.
Det regnar här i Uppsala idag, trist!
Hoppas att du får en bra start på den nya veckan.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är oxå trött idag.....tror att det är vädret som spökar!

2011-05-16 @ 08:36:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0