Oföretagsam

När jag är ensam hemma så sitter jag bara på häcken.
Jag blir helt oförmögen att göra något.
I kväll t ex så hade jag kunnat tagit en skön promenad, badat, läst, vikt tvätt, jobbat, strukit dukar mm mm men jag har bara suttit i soffan, pratat i telefonen och bloggat.
Nu skall jag lägga mig och spela spel på telefonen.
Nu skulle jag kunna sätta i mig ett paket glass så just därför går jag och lägger mig istället.

P.S Jag lrde mig ett LCHF-trick i helgen. Riv blomkål grovt och koka det i ett par minuter. Funkar tydligen bra som "ris" till olika maträtter. Smart va!?



Kommentarer
Postat av: Anita

....och i stället för pasta! ....vitkålen menar jag!

2011-05-25 @ 21:43:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0