Stackars Ludde

I ett år har Ludde tjatat om att få åka på Peace &Love i Borlänge.
I flera månader har han sparat pengar.
I flera veckor har han sagt att han vill köpa biljetten.
Men jag kan inte köpa biljett om inte han är med och säger exakt vilken biljett han vill ha.
När han är hemma så glömmer både han och jag bort det och när jag kommer på att jag skall köpa biljett så är inte han hemma.
Så har vi hållit på och velat fram och tillbaks i säker en månad.
NU är alla biljetter slutsålda!!!
Snacka om att jag får dåligt samvete.
Jag vet och han vet att det är hans fel också....men ändå...:(
Snälla någon som läser detta och om ni har en biljett med camping.
Snälla sälj den till mig då för nu är det faktiskt synd om Ludde.
Flickvännen skall åka och hans båda bröder likaså.
Jag känner mig som världens sämsta mamma just nu :(

Kommentarer
Postat av: Anita

När Lars skulle köpa biljett förra året var det oxå slut på biljetter till "buscampingen" - han köpte då biljett till "lugnacampingen men bodde på buset med sina bröder.Det var inga problem!Har du biljett till lugna campingen får du vara poå buscampingen...men inte tvärtom!

2011-05-17 @ 21:04:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

Stackars Ludde! :O/

2011-05-17 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0