Svallvågor

Ja, i natt har svallningarna gått fram och tillbaks över mig.
Jag trodde ett tag att jag skulle kunna simma ur sängen där ett tag.
Inte kan man sova heller när svetten rinner om en.
Fast man svettas inte på vanligt sätt, inte som när man motionerar.
Nä, det är precis som svallvågor som sköljer över en.
Svårt att förklara.
Ingen skön könsla i alla fall.
Dessutom så känner jag mig jättegammal.....fatta!
Jag är i klimakteriet!?, det låter ju jättegammalt ju....
Det är ju bara gamla tanter som är i klimakteriet?
Nu måste jag sätta fart och försöka piggna till på 1 timme.
En ny, kort vecka.....på onsdag "flyttar" jag ut till husvagnen och där stannar jag till på måndag.
Jag hoppas på fint väder och på fem sköna dagar men först skall jag arbeta i tre.


Kommentarer
Postat av: Anita

Känner igen detta med att svettas på natten....inte kul! Jag blev bättre efter behandling med akupressur + lite stift i öronen!

2011-05-30 @ 10:48:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Välkommen in i gänget! :)

2011-05-30 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0