Gnatt!!

Nu e re dags att gå och knyta sig.
Det har varit en lååååång dag.
Jobbade å satt i samtal å jobbade.
Stängde förskolan och åkte hem.
Lagade mat, åt mat, kollade på tv.
Knut blev nöjd med presenterna.
Jag är lite fjantig fortfarande när det kommer till gåvor.
Jag vet att ungarna är vuxna nu men jag vill ändå hitta bra saker till dem.
jag vill fortfarande se deras stjärnögon tändas när de öppnar paketen.
I mina ögon så är de fortfarande mina småkillar i bland.

I morgon ringer kl 05.30 så nu skall jag lägga mig på laddning i si så där sju timmar.



Kommentarer
Postat av: Anita

....men det blir svårare å svårare att tända stjärnögonen ju äldre dom blir...tycker jag! Kul att det blev en lyckad kväll! <3 <3 <3

2011-11-03 @ 08:15:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0