Helvetet

Att ligga en hel natt utan att kunna sova är rena helvetet.
Är det åldern som gör att jag sover så sjukt dåligt?
Är det för att Jonny snarkar?
Jag är ju trött men ändå så ligger jag klarvaken?
NU skulle jag kunna sova fast det gick ett godståg genom rummet, so what´s the problem?
Jobbigt är det vilket som, vad det nu än beror på.
Jag är van att alltid sova gott om nätterna, detta helvete kan få upphöra nu, tycker jag.
Jag skall liksom på jobbet nu och vara pigg och fräsch hela dagen, orka med alla de små barnen och  den höga ljudvolymen.
På mitt arbete finns det ingen förståelse för någon kärring som har sovit lite dåligt i natt.
Kapiche?
Helvets jävlars....%%¤#((/&%¤%##"%*^^!!




Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får sova i natt då! Kraam!

2011-11-01 @ 09:52:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Skit när man inte får sova...Kramiz

2011-11-01 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0