Allt på samma gång.

Jag är sjuuuuk!
Alltså jättesjuk.
Jag har feber och ont i halsen.
På nätterna kan jag inte sova för att jag hostar så förbannat.
Jag hostar upp det mest onämnbara saker.
Har du sett filmen The Blob?
Ja, förlåt....ville bara ge dig en inre bild så att du förstår vad jag snackar om.
Dessutom så har jag feber, inte mycket men i alla fall så pass att jag har huvudvärk hela tiden, samt tandvärk.
De där lilla jävla tanden som jag lagade i våras vill liksom bli påmind när jag är sjuk.
Som om inte hostan och febern är nog.
Jag vaknade kl 07.30 av att det bubblade oroväckande i magen.....jag satte mig upp i sängen, hostade och.....taada!!!.....kräktes.
Hmmm, tänkte jag.....jahha jag hostar så mycket att jag triggar kräkreflexen...trodde jag.
Men sådan tur har inte jag den här veckan inte....sååå...
...nu är det så att jag blivit magsjuk också....som pricken över i:t liksom.
Jag hostar, har huvudvärk OCH tandvärk OCH springer på toa....hela tiden.

Förlåt att du måste läsa om mina krämpor men det är lite synd om mig nu faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Anna

Usch och fy!

Krya på dig!!

/Anna

2011-10-04 @ 11:37:14
URL: http://mammaannaw.blogspot.com
Postat av: Carina

Krya på dej!

2011-10-04 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0