Baka baka lite kaka. Rulla rulla liten bulla.

Jag ligger och läser en tidning som jag fick av Linda för ett par veckor sedan.
Jag blir ju jäkligt sugen på att börja baka igen.
Såå många härliga recept.
Jag tror att det är mitt hemska kök som hindrar mig från att sätta fingrarna i något riktigt skönt bakverk.
Mitt kök är inte gjort för att laga mat och baka i.....det är säkert!
Man får knappt plats att koka ägg där inne.


Det skulle ju hjälpa om jag hade en så´n här förstås.
Om jag bara ägde den här så skulle baket gå som en dans.
JAG LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm...Min kitchen aid är min kärlek i köket :)

2011-10-13 @ 21:45:02
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anita

...hur gick det med Luddes middag då...??

2011-10-13 @ 21:53:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag gjorde pizza och ha bakade tårta. Nu har vi kollat på film. Allt var jättemysigt :)

2011-10-13 @ 22:48:37
Postat av: Anette

Jag har en och den är guld värd :-)

2011-10-14 @ 08:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0