Been there, done that!

Så var läkarbesöket avklarat då.
Det gick bra.
Tag fick träffa en trevlig, kvinnlig läkare som tog mig på allra största allvar.
Hon tog halsprov, kollade min astma och hur jag syresatte blodet.
Allt såg bra ut förutom att jag kunde ha syresatt blodet lite mer men det var ingen fara.
Inga baciller med andra ord och min astma var bra.
Jaha!
Är jag frisk då?
Näää....hon hörde ju hur jag låter och såg att min hals var irriterad.
Jag "fick" Mollipect och Coccilana(370 kr) så nu skall jag ta det lugnt och bara vila.
Jag sjukskriver mig själv veckan ut och sedan hoppas jag att jag blir frisk *håller tummarna*

Nu skall jag krypa ner under filten i soffan och läsa årets första jultidning.

Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Krya på dig nu; jag ska oxå hålla tummarna för dig! Kram/V

2011-10-19 @ 15:24:18
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: eivor

Vad trist att bli sjuk igen, du får lägga dej under filten med en julpyntstidning och planera i stället.Kramar

2011-10-20 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0