Buzzadorkampanj

Jag har nu Buzzat Allas-tidningen.
Jag har totalt fått fyra tidningar och skall nu försöka mig på en sammanfattning.
Jag tycker att tidningen är alldeles för "tantig" för mig och jag är ändå 45 år.
Läsarnas egna små insändare är farmödrar och mormödrar som skickar in små käcka hejjarrop angående sina barnbarn, hundar eller blommor.
Kryssen är antingen för enkla eller alldeles för svåra.
Recepten är hel ok men jag tycker även att dessa är omodärna.
Min svärmor som är 65 skulle nog tycka bättre om tidningen än vad jag gör.
Tyvärr.
me detta är ju bara mina åsikter, du kanske skulle gilla tidningen jättemycket.
Vad vet jag?
Men jag skulle ite prenumerera på den här tidningen för jag tycker att den är alldeles för mossig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0