Buzzadorkampanjer

Jag har blivit antagen att få prova ALLAS veckotidning i några veckor.
Jag fick den första tidningen för några dagar sedan och nu när jag är hemma och är sjuk så passar det väl bra att sätta sig med en ny tidning.
Tillsammans med en kopp nymalet kaffe från kaffemaskinen så kan det bli riktigt mysigt där i soffan under filten.
Eller vad tror du?
Jag återkommer med en liten recension när jag läst tidningen.


Jag är också med i en annan kampanj som heter Digster.
Man kan göra egna spellistor på t ex Spotify och dessutom så finns det massor med färdiga spellistor att tillgå.
Jag håller på att sätta mig in i det hela men det är lite krångligt fortfarande.
Jag försöker lära mig och så åtekommer jag till er.
Om du tycker att detta låter intresant så kan du klicka på bilden och registrera dig på DIGSTER.
Om du skriver in kampanjordet Buzzador när du registrerar dig så får du 6 månaders gratis Digster av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0