Coldspell

I dag slutar jag kl 13 igen.
Var fjärde vecka slutar jag tidigt både torsdag och fredag, LYX!
Jag skall bara handla lite snabbt och sedan åker jag hem och myser

Jag tror att calles kompis Matthias kommer hit från Australien i dag, men som vanligt när det gäller mina grabbar så är beskeden lite luddiga.
Kommer han så kommer han, annars så kommer han inte.
Lätt matematik :)

Jag och Jonny har köpt biljetter till Coldspell på Katalin i kväll.
Så i kväll blir det rock´n roll för hela slanten.
Najs!
Jag undrar om Madde tänker pallra sig hit?

Kommentarer
Postat av: Anette

Det är "Dead by April" på Flurran med :-)

2011-10-14 @ 17:06:25
Postat av: Anita

Meeen det var tusan så mycket Rock and Roll det var i Uppsala i kväll då!

2011-10-14 @ 19:19:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Näe det tänkte hon inte, tyvärr....:(

2011-10-14 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0