Det är bara att...

...kavla upp ärmarna, spotta i nävarna, sätta på sig ett leende och gå till arbetet.
Att säga att jag är frisk vore en lätt överdrift men jag är ju inte sjuk heller så det är bara att masa sig iväg, som sagt.
I dag kommer det nog att bli en ganska skojig dag, tror jag.
Det tycker ju jag att de alra flesta dagara är i ofs :)
Jag är bara lite seeeeg så här på morgonkvisten men får jag bara klä på mig och sätta på mig ett ansikte så brukar resten gå som en dans.

Tisdag asså! vad händisch i dag då brorsan?
Vintern flåsar oss i nacken.
Det är mörkt ute.
Jag har redan börjat att tänka på julen :)
Längtar efter att få göra julfint här hemma.
Längtar efter min fina julgran.
Vad skall du göra i jul då?

Julen 2010


Kommentarer
Postat av: Jonny

Hmm, julen..... Det är en av de mysigaste högtiderna på året. Njutning, famlijen, maten, skratten, gemenskapen.

2011-10-11 @ 08:23:20
Postat av: Anita

Jag längtar oxå till julen....har redan köpt lite julklappar! :O)

2011-10-11 @ 08:32:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

...det finns de som redan har tjuvstartat Julen..:)

http://www.rusta.se/jul_s87.html

2011-10-11 @ 10:22:41
Postat av: Nina

I år kommer Linnéa hem. Första julen sen hon flyttade hemifrån. Så det känns lite extra viktigt att det ska bli en bra jul och det känns lite extra kul att fixa i år :o)

2011-10-12 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0