Ett dagsverke

I dag åkte vi ut till campingen vid 10-tiden.
Vi tog inte med oss någonting att käka för vi tänkte som så, att det här går väl fort att fixa.
Bort med det stora tältet och upp med det lilla.
Jo, jag tackar ja.
Här skall det aldrig gå smärfritt inte.
Det blåste så att tältduken stod rakt ut.
Fel fästen var det till tältet som vi lånat så Jonny fick ta fram silvertejpen(som vanligt).
Efter sju sorger och åtta bedrövelser så kunde vi lämna campingen SEX TIMMAR! senare.
Jonny svor och gormade så jag trodde träden skulle vissna.
Om inte jag hade varit med så hade han stoppat tältet i närmsta soptunna och åkt till en pub och supit sig full(eller kanske inte).

Väl hemma så satte jag igång med middagen, det blev tonfisklasagne, hör och häpna och dessutom så blev det skitgott :)
Nu ikväll har jag bara latat mig, tittat på tv och badat, spelat wordfeud och ätit lite godis.
Som vanligt så gick helgen i ett rykande fläng men jag är nöjd med dagens dagsverke.
I morgon börjar nästa vecka.
Vi ses nästa vecka då?

GNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0