Halv åtta hos mig

I dag kommer min Jonny hem.
Det skall bli skönt!
Ju äldre jag blir dessto blödigare blir jag när han är borta.
Det blir ju inte bättre av att jag varit sjuk heller.
Här om dagen så gick jag runt  i lägenheten och tänkte hur det skulle bli om han störtade och inte kom hem igen.
Då skulle jag få rensa bort alla hans kläder och åka till hans jobb med saker osv osv.
jag levde mig in i känslan och blev ledsen på riktigt :)
Typiskt mig :P DRAAAMAQUEEN!
Men nu är ha på väg hem först från Florida till Atlanta(tror jag) sedan från Atlanta, över Atlanten och till Amsterdam och sedan från Amsterdam till Arlanda.
Han landar kl 16.25 och då får han fjorrd(bråttom på jamska) för kl 18 skall vi bort på middag till vänner i G:a Uppsala.
Halv åtta hos mig, kallar vi det för och det är Johan och Victoria som är först ut av tre par.
Vi bestämde det här för flera veckor sedan och vi skall välja mat från något land, ha ett tema så att säga.
Det skall bli väldigt spännande att se vad de kokat ihop för något.
Jag ser verkligen fram emot kvällen.
Vi trodde att det skulle bli inställt eftersom varken hon eller jag har varit speciellt frisk i veckan som varit men som tur är så känner sig båda bättre nu.
En liten promenad och en god middag skall jag nog orka med ;)
Det skall, som sagt, bli jättespännande.
Hoppas nu bara att inte Jonnys flyg är försenat för då blir jag sur.

I dag skall jag ge mig ut på en liten höstpromenad och sedan borde jag dra några tag med dammsugaren.
Dammråttora har dansat på bordet den här veckan när jag inte orkat göra någonting.
Men pojkarna då? tänker du då.
Moahahaha! svarar jag.

En skön lördag önskar jag dig!




Kommentarer
Postat av: Lars

häll nu inte Jonny för mycket nu...har kommer att ha go jetlag och somnar nog på fem röda i så fall....men han kanske får åka business och sova gott :-)

Hälsa

/Lars

2011-10-08 @ 11:11:29
Postat av: Maggan

Det var någon gröngöling som hade beställt resan så det bidde inte business den här gången. Jonny är jetlggad åt "rätt" håll när han kommer. Han har ju bara fm då så det är nog jag som somnar först. Han kommer vara död på måndag :)

2011-10-08 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0