Helg i Dalarna

När jag satte mig i bilen i fredags så var det så otroligt vacker väder.
När jag hade åkt förbi Sala så kunde jag ite låta bli att ta några kort, trotts att jag körde bil :)



På lördagen var det fortfarande vackert väder.
Efter en tur in till kupolen så tog jag mig en sväng i skogen och fick ihop minst fem liter svamp.
Trattkantarellerna var stora som tulpaner.



På kvällen var jag med mina svärföräldrar och deras vänner på Oktoberfest i Rämshyttas turiskgård.
Mycket öl och Ompa Ompa-musik.


På natten blev jag hes och tappade rösten.
I går var jag inte mig själv, lite hängig och fortfarande ingen röst.
Jag var ute på bryggan och fotade.





Jag kom hem vid 17-tiden i går efter att ha stannat och käkat lunch med syrran och Pelle som var i Ludvika och köpte bastu.
Jag handlade, lagade middag och sedan dog jag i sängen.
Jag fick feber och dundrande huvudvärk.
I natt har jag hostat lungorna ur mig och idag är jag sängliggandes.

P.S Om du undrar var Jonny är så åkte han till Portland i Oregon i lördags morse och kommer inte tillbaks förrän på lördag. Det går troll i det här för jag blir alltid sjuk när han är på resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0