Ho (host host host) sta....

Jag håller på att bli tokig på min hosta nu.
Nu har Knut också börjat så nu är vi tre st här hemma som går runt och hostar som tre lungsjuka gubbar.
I natt har jag i alla fall fått sova något så när och det var ju skönt.
Jag vaknade bara 5-6 ggr av hostan.

Men jag är i allafall på bättringsvägen nu, det känner jag.
Jag hostar som sagt inte riktigt lika mycket nu och jag tror tamigtusan att febern har gett med sig också.

Lite svårt att känna hur man mår kl sju på morgonen, men ändå :)
Possitiva tankar är alltid bra.

Om jag kryper ner under filten och dricker massor med örtte i dag så kanske jag blir lite friskare å friskare.

En bra torsdag önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: maigiz

Det blev många nu i det här inlägget. :)

2011-10-06 @ 08:07:22
Postat av: Anita

Nu...får du krya på dej!;O)

2011-10-06 @ 08:32:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0