Jag tror inte att det är sant!

Jag kände ju igår att min hosta kom tillbaks men jag försökte låtsas som ingenting.
Tyvärr så hjälpte det inte att ignorera förkylningen för den kom ändå.
Vaknade i natt av att det kändes som om jag hade två äggklockor i halsen för mina halsmandlar är så svullna och min hosta sitter nu djupare i bröstet än någonsin.
Vad är detta?
Jag var ju inte hundra förra veckan så jag skulle väl ha stannat hemma och vilat några dagar till efter förra förkylningen men å andra sidan så kändes jag alldeles för frisk för att gå till doktorn och bli sjukskriven....daaa...dilemma!!
Jag har nu suttit uppe sedan sex i morse och våndats över att ringa till jobbet.
Jag har ju nyss varit sjuk, vi har föräldramöte i kväll.....ååå....
Nu är det gjort i alla fall.....telefonsamtalet till jobbet alltså....*suckar*
Varför blir jag inte frisk?

P.S Haha....två äggklockor i halsen!!!
Ni kan väl inte veta hur min äggklocka ser ut :)






Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen huffa då....! Krya på dej....håll dej inne nu och vila till du blir helt bra! <3

2011-10-18 @ 08:27:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Krya på!! Du kan få mitt oxå om du vill! :O) Nääe det var inte snällt. Flåt! Kram

Fast jag vill inte ha det! :o)

2011-10-18 @ 09:57:08
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Näe, nu får du bannemej se till att friskna till! Gör dig ett avkok på färsk ingefära, drick med honung! Basta!

2011-10-19 @ 00:14:38
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0