Juholt??

Men allvarligt alltså!
Hur kan man i god tro, tro att staten skall betala hela  hyran för en övernattningslägenhet där sambon också bor?
Han kanske inte har myglat med siffror, men han har ju inte heller tänkt hela vägen fram.

"Det är någe muffins med det här"

Klart att han förstått att det inte varit rätt, men det har ju funkat i alla år så varför sluta nu?

Jag är lite trött på att läsa om hans "skandal" nu faktiskt.
Boooooring!

"Han har vårt fulla stöd"
Jo kyss mig, på det som är högst när jag plockar stickor, skulle morsan ha sagt.

POLITIKERFÖRAKT, säger jag.
Man blir så trött på folk som tjänar fleir tus´n femhundra i månaden och som inte gör rätt för sig.
När man själv sliter som en hund för några tusenlappar och betalar det dubbla i hyra.
Klart att folk blir förbannade.
Det är inge synd om honom, tycker jag.
Synd om Socialdemokraterna som började rycka ifrån, men inte synd om mustachgubben, inte ett dugg.

Så, nu har jag sagt mitt för idag.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anita

Håller med dej fullt ut....en tröttsam historia!

2011-10-12 @ 22:50:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0