Kräftor

I dag skall vi ställa till med en liten kräftskiva här hemma.
Det är vi och killarna som skall dela på de mumsiga kräftorna som vi fiskade i Rämshyttan i augusti.
Till detta så skall jag baka ett gott olivbröd hade jag tänkt.
Det var år och dar sedan jag bakade ett matbröd men det skall nog gå vägen.
50 gr jäst på ½ liter vätska är det väl va?
Jag har latat mig hela dagen, legat i sängen och spelat Wordfeud med VICKIS, men nu är det slut med det.
På med förklädet och sätt på ugnen för nu skall här ställas till med kräftkalas.
I dag känner jag mig på G för första gången på hela veckan.
Jag ser ljuset!
Det är lördag och jag lyssnar på en massa gamla nostalgilåtar på Spotify.
Jag är åter tillbaks till livet.

Common and save me, take me away to the moonlight.
The people around me don´t feel right...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig :) puss på dig !

2011-10-22 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0