Kylskåpspoesi

När vi bodde i villan i Östersund så hade jag en massa ord på kylskåpet.
Små magneter som man kunde sätta i hop och skapa poesi av.
När någon hade varit framme och diktat på mitt kylskåp så skrev jag ner dikterna i en liten bok.
Nu hittade jag den lilla boken bland allt annat i bokhyllan.
Här får ni några smakprov:

Jag kan smyga barfota
som i en nattsaga.
Sjung nu med mig
Lyssna
Klättra
Skratta
Av mysig fantasi gör jag mig till ett troll

Av Knut Dec -00

Fröken elak egen prilla
tycker hemlig sport kittla.
Som morfar blå plocka glass.
Skoj
Kär
Saga


Av Anit Jan -01

Känn mysig vuxen nära.
Snabb nattsport.
Mjuk tjej.
Varm gubbe kittla mitt i prick.
Kort resa


Av Maggan Jun -01


Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - Gulliga dikter! :o)

2011-10-17 @ 08:57:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0