Läkarbesök

I dag måste jag nog ringa till Nyby vårdcentral och få en läkartid.
Jag borde kolla om det är Streptococker som jag har i halsen eftersom det tar om hela tiden.
Men ni som har följt mig på bloggen vet ju att jag HATAR att gå till doktorn.
Jag känner mig alltid fjantig och som om jag har gått dit helt i onödan.
Jag tror att de skall säga till mig att jag skall sluta slösa på deras tid och att de är där för att ta hand om riktiga sjuka, inte sånna fejksjuklingar som jag.
Dessutom så arbetar det en läkare på Nyby som jag inte tål, han och jag blev osams för ett par år sedan när min släktrelaterade hjärtsjukdom skulle utredas.
Ja ja...nog om detta, jag får väl pallra mig dit i dag vare sig jag vill eller inte.

Uppdatering kl 08.52
Jag fick en läkartid kl 09.30!
Hon lät trevlig i telefonen och jag får en kvinnlig akutläkare och inte min hatläkare :)
Det kanske ordnar sig till slut ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0