Lata lördag

I dag har jag ingenting inplanerat och det känns skönt.
After worken blev lite senare än jag tänkt mig...Daaa!...men ändå inte så sent som det brukar kunna bli så jag känner mig helt ok i dag.
Sonen fyller år på onsdag så jag behöver bege mig för att hitta något att stoppa i ett paket men problemet är att jag inte har en susning vad jag skall köpa.
Jag brukar alltid ha ett litet hum om vad han önskar sig men i år står det helt stilla.
Ja ja det löser sig nog när jag kommer ner på stan.

Soen skiner och det ser ut att vara härlig höst utanför fönstret.
Jag undrar om man skall åka ut till husvagnen i kväll.
Det kan ju vara mysigt att sova där i natt....äh, vi får se.
Jag har förberett gänget på att det skall storstädas här i morgon och då är det nog bäst att jag är på plats.

Nu börjar melodikrysset om några minuter.

Skön lördag på dig!


Kommentarer
Postat av: Anita

Kram på dej! <3

2011-10-29 @ 17:14:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0