Maggan är en tjockis!

Jag får en massa spammail angående viktminskning.
Alltså, vi snackar 4-5 st varje dag.
"Gå ner i vikt med det här pillret eller den här drycken eller med den här maskinen".
Bla bla bla...
Hur kan alla spammailare veta att jag är fet?
Är det typ allmänt känt eller?
Vet ALLA om det?
Vem har skvallrat, undrar jag då?

Ge faan i att maila mig!
Tänk om jag  VILL vara fet då?
Har ni tänkt på det va, va VA!?

Era... era.......jäkla....spammailare!
Ha! där fick ni *räcker ut tungan*






Kommentarer
Postat av: Madde

Haha...

2011-10-08 @ 12:20:20
Postat av: Nina

Dumma dom! :oP

2011-10-08 @ 20:25:13
Postat av: Anita

:O)!!

2011-10-10 @ 08:57:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0