Mitt i veckan då...

I dag skall jag gå på kurs efter lunch.
Jag skall få lära mig lite om hur man bygger upp förskolans hemsida.
Det skall bli skojigt och intressant.
IT är ju något som ligger mig varmt om hjärtat.
Det är ju alltid skoj att göra något som är anorlunda mot för vardagen.

Veckan går ju i ett rasande tempo som vanligt, så snart är det väl fredag igen.
Hå hå Ja ja!

I går köpte jag ingredienser till att baka fina muffins, jag undrar om jag orkar baka i kväll?
Det skulle vara skoj att prova och se om man kan få till dem så där fina som jag har tänkt mig dem.
Nä, undrar om man skall föröka "fli till sig" så att man ser representabel ut.
Ha en bra onsdag hörrni!

P.S Wordfeud skall få koppla upp sig till SAOL!
Det var väl en bra nyhet för alla oss inbitna spelare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0