Räfsa löv med lövräfsa

Säg det fort tio ggr!

I dag skall vi ha den årliga lövkrattardagen och äta korv med bröd ute så jag hoppas att solen vågar sticka fram sitt gula nylle i dag, för annars blir det kallt om lilla nosen och de små fingrarna.
Tisdagen den 25 oktober, två månader till jul.
TRE månader sedan jag började jobba efter semestern.
Hösten har gått fort trotts att jag varit sjuk. eller kanske pga att jag varit sjuk.
Två veckor i oktober har jag ju gått som i ett töcken här hemma utan att tillhöra samhället.
Ja hostar fortfarande och natten som just varit har inte varit mycket bättre än den förra.
Jag drömmer, svettas och vrider mig som en mask hela nätterna.
I natt har jag drömt om pengar, tror jag.....*suck*

LCHF går inget bra längre.
Jag går inte upp men jag går inte ner heller.
Jag skulle vilja köra en omgång till innan jul så att jag kan slappna av och bara njuta hela julhelgen utan att ha sötsuget från helvetet.
Det är "bara" att bestämma sig, jag vet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0