RUSTA

Efter jobbet så åkte jag till RUSTA och fyllde på förråden av tvål, duschtvål, schampo, balsam och tandkräm.
Jag brukar göra det då och då.
Dels för att det är lite billigare och dels för att det är skönt att ha ett förråd att bara plocka ifrån.
Nu när vi är fem st i familjen plus flickvänner så går det åt en hel del hygienartiklar här hemma.
I bland tror jag att de inte gör annat än badar och duschar.
Annat var det när jag var ung, då badade jag en gång om år vare sig jag behövde eller ej :)
Ärrå.....jag var och är noga med att duscha ofta.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och surfar lite innan jag skall iväg igen, på kvällsmöte.
Jag såg att det skulle bjudas på räk och skinktårta ikväll...Mums!!
Det är kanske inte så pjåkigt med kvällsmöten ändå.

I morgon är det fredag...igen...
och snart är det måndag...igen :P

Swosch!!!

P.S Jag köpte nya läsglasögon på RUSTA också.
Tre st för 99 kr, som hittat! :)



Kommentarer
Postat av: Jonny

Zåååå fiiijjjn

2011-10-28 @ 06:38:24
Postat av: Maggan

Äsch! Så säger du säkert till alla tanter :)

2011-10-28 @ 06:47:11
Postat av: Anita

Såna köper jag å...!:O)

2011-10-28 @ 08:03:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0