Sååå vaaar deeet......

mååååndag iiiigeeeen.
Jag är jättetrött trots att jag gick och lade mig 22.30 i går.
Min hosta började om igen i går så nu mår jag sämre igen.
Ont i kroppen och leder igen, precis som förr gången.
Ska jag aldrig bli frisk?

Jag är i allafall nöjd med gårdagen, nöjd med att vi fick upp de nya hyllorna och vi fick bort alla böckerna i vardagsrummet samt att jag lyckades att sälja den gamla bokhyllan på Blocket.
Om jag orkar idag när jag kommer hem, så skall jag ta tag i garderoben som står i hallen.
Den är full men skit och har dessutom en trasig låda.
Jag skulle vilja få bort den tillsammans med orginalgarderoberna som står och tar plats i hallen.
Det skulle vara sååå mycket snyggare om vi kunde få dit en garderob med skjutdörrar.
En garderrob som kunde svälja lakan, dukar och ytterkläder.
Det blir liksom domioeffekt när man börjar att göra om för då ser man allt annat som inte heller är snyggt.
Men nu har vi börjat och det känns skönt.

En skön vecka önskar jag er.



Kommentarer
Postat av: eivor

Hoppas att du orkar med dagen fastän du inte känner dej pigg, vad ni pysslar och fixar. Det kommer säkert att bli jättebra......:o)

2011-10-17 @ 07:48:54
Postat av: Anita

Vila Maggan.....vila!

2011-10-17 @ 08:57:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0