Sitter på häcken

Efter en lång dag (som gick fort) sittandes på häcken så har jag nu kommit hem och fortsätter att sitta på arslet.
Knut skall laga middag, hans specialité, baconpasta.
Efter middagen så skall jag INTE tvätta eftersom jag glömde köpa tvättmedel på väg hem så jag fortsätter att sitta, i soffan, framför tv:n.

Jag skall gå ner i källaren och hämta lite höslovspynt bara, om jag orkar.
Det hör liksom till att det skall upp en pumpa och en spökljusstake på bordet.
Det är ju i allafall en unge som har höstlov här hemma fortfarande.
Traditioner är heliga :)

Som tur är så låses vår port kl 16 så vi slipper allt Trick or Treat-ungar i kväll.
(ibland är jag en riktig surkärring)

På tv i kväll:
19.30 True Talent på 3:an
20.00 Barn till varje pris på 1:an

Go´Kväll!



Kommentarer
Postat av: Anita

Bra att du påminde mig...jag har väl oxå lite pynt som ska fram...och en lykta till graven!

2011-11-01 @ 09:50:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0