Spara eller slänga?

Jag skryter ju hela tiden om att jag blivit så duktig på att slänga och göra mig av med saker som bara står i vägen hela tiden.
Så idag hittar jag denna lilla sak bakom en gardin( jag vet faktiskt inte riktigt hur den har hamnat där, meniallafall).
Jag vet att det är Ludwig som har gjort den men jag vet inte när.
En liten målad ljuslykta som sonen gjort för si så där 100 år sedan.

Ingen i hela världen kan ju påstå att den är vacker.....meeeeen....ändå....liksom....

Vad skulle du ha gjort?
Sparas eller slängas?

Kommentarer
Postat av: Madde

Spara!

2011-10-08 @ 16:50:51
Postat av: Nina

Gör en Knutlåda, en Kallelåda och en Luddelåda. prioritera och släng det som inte får plats i lådan :o) Mitt tipps!

2011-10-08 @ 20:24:11
Postat av: eivor

Sparat naturligtvis!

2011-10-09 @ 13:30:41
Postat av: Anita

Spara i en Luddelåda!

2011-10-10 @ 08:55:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0