Storsjung

Nu har jag planerat storsjung till i morgon.
Tio sånger på en powerpointpresentation.
Alla barn på förskolan får vara med.
"Min" förskola fyller nämligen 40 år på fredag och detta uppmärksammar vi med lite skoj under veckan.
Jag önskar att jag kunde spela gitarr också, det skulle vara bra.
Jag får lära mig att spela på ukkulele, det är nog lite enklare.
Man får med barnen att sjunga på ett helt annat sätt när man kan använda sig av ett instrument.
Men det blir väl ok ändå.
Barnen och jag kommer säkert att ha skoj även utan gitarr.

Nu är det daxg för sköna sängen och goa kudden.
Det känns att jag inte mår riktigt hundra än.
Jag hostar fortfarande och jag är dödens trött.
Jag får se till att sjunga upp innan storsjunget i morgon ;)

Ma ma ma ma ma ma ma
Fi fi fi fi fi fi fi
La la la la la la la
Do do do do do do do
Rrrrrrrrrrrrrrrr
OiOiOiOiOiOi
Do Re Mi Fa So la Ti Do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0