symsgaderF

I dag skall jag träffa några från Förskolelyftet, några som jag pluggade med förra våren.
Tyvärr blir vi inte så många men det blir skoj att träffa dem som kommer.
Jag har bestämt mig att inte stanna så sent och att komma hem i bra tid :)
Vi skall träffas på Pitcher´s, en sportbar mitt i stan.

Menförstsåskalljagjobbaheladageninnanjagfårgörahelgochhängemigåtfredagskvällen.

Nu börjar jag jobba om en timme så här kan jag inte sitta och se dum ut längre.
Nä på med mascaran, kläderna också lite frukost i magen.

Jag har lokaliserat min "tandvärk" nu, det är munblåsor stora som ärtor inne i munnen, på tandköttet.
Det gör ONT!
Vilken jäkla förkylning jag har, verkar ju aldrig bli frisk.
Men sluta gnäll nurå människa, sätt fart! Du börjar ju om en timma har jag ju sagt!
Ja! Chilla....





Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får kul i kväll...vi åker till stugan! :O)

2011-10-28 @ 08:04:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0