Upp i näsan

Hela min förkylning har under natten vandrat från halsen/bröstet upp till näsan/bihålorna.
Vilken jäkla tur att jag bestämde mig för att vara hemma hela veckan för jag hade aldrig orkat jobba, varken igår eller i dag.
Jag tog bilen till affären i gårkväll och var helt slut när jag kom hem.
Jag måste nog ge mig iväg ut i dag igen för jag har inga näsdroppar hemma.
Nä, fy vilket helsike det är att vara sjuk.

I bland när man vaknar en tisdagsmorgon och man är så trött att inte ögonen vill öppnas, då tänker man ibland: -Gud, vad skönt det skulle vara att få vara hemma och vara sjuk i dag.
Men det tänker man ju bara för att man är frisk, för när man är sjuk på riktigt så vill man ju inget hellre än att vara frisk och tillhöra samhället tigen.

Nä nu är jag jäkligt trött på den här förkylningen faktiskt.
NU FÅR DET FAN-TA-MIG RÄCKA!




Kommentarer
Postat av: eivor

Jag hoppas att du blir bättre och bättre, trist att vara sjuk,, och ingen gubbe som pysslar om dej. Kramar från Eivor.

2011-10-07 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0