Väntar

Jag väntar på att Jonny skall ringa från USA.
Han har precis landat i Florida nu.
Han har nu åkt ikapp min tid med 4 eller 5 timmar.
I Oregon var det 9 timmars tidsskilnad.
Jag saknar honom nu.
Det är så sjukt tråkigt här hemma utan honom.
Att jag är sjuk gör ju inte det hela något roligare direkt.
Det finns ju en anledning till att jag tömmer ut 1000 pusselbitar på bordet.
RASTLÖS!....isch...

Jag väntar också på att jag skall bli frisk.
Det här är för segt asså.
Jag bestämde idag att jag stanar hemma hela veckan för jag har fortfarande feber och jag hostar fortfarande som en gammal lungsjuk gubbe.

Jag väntar på Knut också som är ute med arbetskollegor och tar en bira någonstans i stan.
han lovade att han skulle köpa med sig lite godis hem till sin sjuka mamma, men jag hinner nog att somna innan han dyker upp.
Det är lika bra det, för jag skall inte äta godis.

Ja....så här sitter jag och väntar.....isch!

Jag bävar för att gå och lägga mig för då sätter bara hostan igång.

Jag tror jag sitter här och väntar en stund till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0