Vars faan var John Blund?

I natt har jag inte sovit en blund känns det som.
Jag har varit vaken precis hela natten....tro jag.
Jag har minnen från hela natten i alla fall.
Jag har svettats, vridit mig, suckat och vridit mig lite till.
Vilken jäkla natt!

Jag släckte lyset straxt efter kl 23 och tänkte att nu får jag sova i sju timmar.
My ass...
Jag har inte sovit mer än en kvart totalt.
Har det varit fullmåne i natt måntro?

Hur jag skall orka med den här dagen vet jag inte men jag känner mig inte speciellt trött just nu i allafall.
Konstigt!
Varför kom inte John Blund till mig då?


Kommentarer
Postat av: Anita

Han var hos mej den där JB...för jag har då sovit gott! :O)

2011-10-10 @ 08:55:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0