En dag som alla andra

Det är onsdag, igen.
Det regnar, igen.
Jag är trött, som vanligt.

Onsdagen den 21 september.
Jag har jobbat i snart två månader efter semestern.
Det är tre månader kvar till jag är ledig näsa gång.

Jag måste nästan planera in något skoj att göra så att inte hösten blir så ruskigt lång.
Jag har bara fyra semesterdagar kvar och dessa vill jag spara till jul men någon weekendgrej borde jag kunna klämma in någonstans.

Jonny skall börja att resa igen snart och då skulle det vara skoj att ha något på lut, annars får jag så tråkigt när han är borta.
Han skall först till USA och sedan till Kina och sedan en massa småresor före och efter.

Men i dag är det som sagt en helt vanlig onsdag.
Grått och trist och jag jobbar hela dagen.

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är oxå trött...men jag ska ju snart vara ledig och sola i Turkiet - så det är inte synd om mej!

2011-09-21 @ 08:19:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0