Tomt i bollen

Tycker ni att jag skriver sällan nu för tiden?
Jag sätter mig ner för att skriva men det kommer inget.
Jag har inget att skriva om.
Jag har redan skrivit om allt.
T om det här har jag skrivit om förr :P

Just nu tex.
Vad skall jag skriva?
Det regnar ute.
Jag har en ledig eftermiddag.
Vi skall äta kotletter till middag.
Tvätten hopar sig.
Jag är trött.
Jag borde röra på mig.
Det är inget på tv:n.
Tänk om jag hade råd att köpa allt som jag vill ha.
Bilen borde in på service.
Jag borde klippa mig och bleka slingor.
I morgon är det fredag.
Nu är hösten här.
Snart är det jul.
Jag tycker om blommor.
Corroded skall spela på KROM den 1:a oktober.
Det är Kulturnatten på lördag.
Jag rökte och det var äckligt.
Varför tar alltid pengarna slut innan månaden?
Jag börjar bli gammal.
Jag älskar min familj.
Jag har ont i knät.

Bla bla bla....
Har du hört allt förut?



Kommentarer
Postat av: Vasterbottenpaj.se - Recept på västerbottenpaj samt tillbehör

Tycker inte du ska tvinga fram saker att skriva om. Roligare att läsa om saker du brinner om. Du behöver ju inte skriva nåt varje dag om du har inget att berätta om! :D

2011-09-08 @ 21:25:10
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/
Postat av: cinis

Mat blogga lite jag försöker oxå äta LCHF så jag behöver lite ideér nu när jag sitter här på häcken med brutet ben..Jag läser din blogg varje dag och tycker inte att du är tråkig, ska klä om min ena soffa i stället för att slänga den, din blev ju så snygg. Kram

2011-09-08 @ 22:02:47
Postat av: Anita

Tänk inte så mycket...du e bra som du är!

2011-09-08 @ 22:10:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Tack för alla fina hejjarop :)

2011-09-08 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0