Lite snooooorig...

Vaknade i morse av att jag snörvlar och hostar.
Känner mig ganskla pigg ändå.
Jag kan inte vara hemma idag för nästan alla mina kollegor är borta.
Jag får hosta upp mig och gå till arbetet.
Men det är väl så typiskt att man blir lite sjuk när man absolut inte har tid.

I dag skall det tydligen regna men i morgon kommer det utlovade finvädret.
Sol och 20 grader varmt igen.
Brittsommar!

Om jag inte blir sjuk så åker jag nog till Dalarna på fredag.
Svampen och lugnet lockar lite mer än hårdrocken den här helgen.
Whaaaat! Börjar jag bli gammal?
Fyrtiofem bast....Ja, man är ju ingen ungdom längre.

Nu behöver jag lite astmamedicin, frukost och lite kläder och sedan är jag redo att ta tag i den här dagen.

Halva arbetsveckan har snart varit!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0