Oktoberfest vrs hårdrock

I helgen skall det bli sommarvärme igen har jag sett.
20 grader och sol både fredag och lördag.
Härligt!
Jag har inte bestämt vad jag skall göra i helgen ännu.
Jonny åker till USA jättetidigt på lördagmorgon.
Jag har blivit bjuden på Oktoberfest till Dalarna av mina svärföräldrar men det KROM på lördag också och mitt favvoband Corroded spelar.
Corroded vrs Oktoberfest?
Vad skall jag göra?
Knut blir ju glad om jag åker till Borlänge för då kan ju han föja med.
Blir det varmt och skönt så är det härligare att vara där än här hemma i en lägenhet.
Svärmor har berättat att höstkantarellerna är decimeterhöga just nu och bara väntar på mig :)

Hur skall jag göra?
Jag vet inte....vad tycker du?

I dag skall jag i allafall jobba å jobba å jobba.
Sedan skall jag åka på Ikea å handla å handla å handla.
Jag måste försöka få bukt med min hemska hall.

Ha de!




taggedsite.info Bye Comments





Kommentarer
Postat av: Anette

Jag röstar på kantarellerna..de finns så kort tid..hårdrock finns i parti o minut ;-D kram

2011-09-27 @ 07:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0