www.tjuvlyssnat.se

Buss, Göteborg

Tjej 1: Vad var det han hade, den där Tor? Var det en såg?
Tjej 2 (skrattar) Nej, det var ju en hammare!
Tjej 1: Ja, ja... det är inte så lätt, jag kan inte så mycket om Bibeln, jag.


 

ICA-butik, Uppsala

Två killar ~18 lägger upp lite lösgodis, chips och öl på bandet. Kassörska ~25 börjar scanna in varorna.
Kille 1: Alltså, det är sant. Jag blir aldrig lurad. Aldrig!
Kille 2: Men idiot... Du ljuger!
Kille 1: Nej, jag svär. Säg nån gång jag blev lurad då?
Kille 2 suckar.
Kille 1: Precis! För det händer typ aldrig.
Kassörskan: Så! Det blir 324,50...
Kille 1: Va?! Oh shit... Så mycket har jag inte på mig.
Kassörskan ler och pekar på displayen där det riktiga, mycket lägre, beloppet står.
Kille 2 börjar skratta.

Kille 1: Men va fan... Det där va inte roligt!
Kille 2: Ägd!

Buss, Stora Höga

Tre killar ~15 går på bussen.
Kille 1: Kolla, det var den där schyssta busschauffören. En gång så bor han av en gammal tant som typ inte kunde gå.
Kille 2: Vad då bor?
Kille 1: Bärde då...
Kille 3: Bar heter det för fan!
Kille 1 (efter att ha tänkt en stund): Bar? betyder inte det typ naken?


 

På spårvagn, Göteborg

Ett gäng killar ~15 sitter och försöker trycka ner varandra, och en av killarna säger saker som "men du e' en sån jävla fitta, du pallar fan inget". Efter några sådana uttryck reagerar en kvinna ~30.
Kvinnan: Vadå, gillar ni inte tjejer eller?!
Kille 1: Ööh...
Kvinna: Ja, tycker ni fitta är något dåligt kanske?
Killen: Ööh... nee?
Kvinna: Nähä, så varför kallar ni varandra fitta som något dåligt då?
Killen: Ööh...
Kvinna: Det är ju som om jag skulle sitta här och kalla er för jävla... jävla mandeltårta!


Kommentarer
Postat av: Nina

hihihi

2008-07-06 @ 10:03:23
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0